Sunday, March 11, 2012

officially

alhamdulillah
lepas berjaya membosankan diri dok kat wad o&g Hospital Putrajaya
petang semalam @ 5.10 petang
aku secara sahnya bergelar UNCLE!!

yeaayyyy!!!!!!
kalau mama dgn papa si baby dh biasakan diri panggil si baby dgn nama aideen
makanya, aku mmg dh biasakan untuk si baby panggil aku uncle
baru la WORLD!!!

heheheheheeeeee

meh layan keterujaan kami sekeluarga petang semalam
ekceli time si baby ngan mama + papanye masuk wad
kami dh patot kena kuar. Al maklum la waktu melawat dah habis
tapi sebab nk sangat tunggu si baby, so kami pun berlakon la konon² cam kemas² katil segala bagai
dengan harapan sempat la jumpa

well, better late than never
we manage to jumpa ngan si baby + mama + papa
tu pun kita orang dah memang surrender nk tunggu + cik guard dah dok ronda²

masa ni mmg seronok tak terkira la sangat²
lagi² mama + ayah
sbb dah dapat titel  tok ayah & tok mama

eh panjang plak mengarut, meh layan gambar












si baby + tok ayah + nenek ruby + tok mama















baby + papa + mama <-- aku bantai je mama + papa






















assalamualaikum semua reader encikReza
nama saya MUHAMMAD AIDEEN SYAHMIE BIN NORMAL HAKIMIE