Thursday, March 8, 2012

akhirnya...


salam semua
lama sangat dah aku biarkan encikReza ni
bersawang + berkulat + ber apa ntah lagi pun aku tak tau

tapi semua itu mesti ada sebabnya kan
walaupun ada gak korang² (u know who u r) yg slalu tanya bila aku nk update
nah kali ni aku GAGAHkan diri untuk update

tu pun, sebab apa yg korang tengok kat atas tu...

apa yg patut @ perlu aku kata ek?
ke x payah nk kata apa² pun?

cuma aku cukup x suka bila mcm² sangat yg org² (especially gomen staf)
iskhhhhhh...

yg paling best + laris, harusla wall post kat fB + tweet kat timeline twitter
memacam hujah + pandangan + komen + apa² ntah lagi

haissss, x sabar tunggu korang plak jadi org² besOr kat JPA nun..

eh, melalut ntah ke mana la aku
* ni la bahana bila dah lama x menaip post, entry merapu meraban la jadinya.