Sunday, December 18, 2011

noted~

salam~

entry ni aku taip dalam kekalutan yg amat sangat
mana x kalutnya

- kira kanan telefon menjerit² minta diangkat
- depan mata plak emel berduyun² masuk

ni semua gara² bila nama dah terpampang besOr gajah dalam webSite KKM
glameeeeeeeeeeerrrrrrrrr u :D
bajet retis sesangat!!

so, dalam pada membizikan body yang dah tak nmpak macam body
aku post sket update citer last week k

isnin = 121211

bz ngan SPBA on9 yg macam hampeh!
sampai ke malam member² tunggu depan PC semata² nk create ID
tapi tetap x boelh jugak!
camner tu tuan² di JPA???

dalam pukul 3 dpt msg bgtau yg pakLong aku meninggal ~ alFatihah
gerak g HKL (owh, jalan sgt jammed sbb kawan² kat selangor cuti!)
setelkan semua urusan akhir arwah pakLong ngan semua family
alhamdulillah, semua urusan (mandi + kafan + solat jenazah) dibuat @ HKL
then terus bawak balik Melaka utk kebumikan malam tu jugak (dlm pukul 10 lebih)
sambung ngan tahlil arwah + makan²
pukul 1 pagi gerak balik kL

selasa = 131211

aku ambik kunci umah (mmg dh apply cuti awal²)
then terus balik Melaka untuk tahlil malam ke2

rabu = 141211

dalam pukul 6 pagi gerak g keja drpd Melaka
pukul 9 terus jadik MC untuk taklimat SBPA on9 kpd kawan² seMalaya
petang sambung plak sesi create ID!
owhhh, sistem memang sangat HAMPEH!!

khamis = 151211

pagi ada taklimat SBPA untuk kawan² kat HQ
pastu sambung create ID ~ owh; aku sempat create ID untuk 2 org je!
sistem MENGONG!!!
pukul 1, gerak g A Famosa untuk jadi MC 2 function
- petang Perasmian Persidangan Pengurusan KKM
- malam Annual Dinner KKM
time ni mmg banyak sgt drama swasta uolls~
nnt² aku citer k!

eh, aku overNight kat A Famosa

jumaat = 161211

sampai opis lebih kurang pukul 11
terus kalut join member² create ID sampai petang
pastu celebrate Farewell puanRokiah ~ selamat bersara puan

sabtu  + ahad

still keja lagi!!!
wat tu du kannnnnnnn