Monday, December 12, 2011

131211

salam semua~


















kan aku pernah bgtau yg aku dh ada aset baru
selain aset berharga aku = vontot aku!

alaaaaaa entry yang ni la uolls~

so di jalan short cut kan cerita,
plan asal ambik cuti last week 081211 bersamaan ari kamis
nak le jengah opis pemaju untuk ambik kunci umah

tapi sbb kebizian yang melanda
memang sesangat la bizinya tau

enMisai kena g bagi taklimat kat utara --> 8 & 9 Disember
makanya :
aku kena la cover dia present SKT --> 8 Disember
pastu jumaat kena g taklimat sistem on9 kat JPA --> 9 Disember

pikir² mesti ada hikmah kot
lagipun cikgu supan plak ada emergency kat kampung wife dia
elok sangat la kan...

pastu, bila telek² kalendar
terperasan plak tarikh yang agak cun + memorable = 131211
harus aku cop cepat² untuk ambik cuti + collect kunci si 66 kannnnn

insyaAllah, pasni aku up citer² + picca² si 66 k~